Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

/Hatályos: 2025. január 20. napjától/

 

Jelen Általános Szerződésii Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a https://molnarboglarka.hu weblaphoz (továbbiakban: weboldal) kapcsolódó tájékoztatást tartalmazza. A weboldal működésével, a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok.

  1. Impresszum:

Szolgáltató adatai

Név: Molnár Boglárka ev.

Székhely: 9700 Szombathely, Csillag utca 38 épület

Az üzleti tevékenység és egyben a panaszügyintézés helye: 9700 Szombathely, Csillag utca 38 épület Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Nyilvántartási szám: 59567613

Adószám: 90382255-1-38

Képviselő: Molnár Boglárka

Elérhetőség:

Telefon: +36303837110

E-mail cím: boglarkamolnar86@gmail.com

A telefonszám az alábbi időszakokban érhető el:

Hétfőtől péntekig: 8-17 óráig

Szombaton és vasárnap, valamint ünnepnapokon: nem elérhető

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: Profitárhely Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét, Munkácsy M. u. 47.

Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Szolnoki út 23.

Elérhetőség: https://profitarhely.hu/

  1. Az ÁSZF hatálya, formája

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon bemutatott mentáltréneri szolgáltatásra (továbbiakban: szolgáltatás) terjed ki.

A szolgáltatás igénybevételekor a szerződés írásban nem kerül rögzítésre, sem iktatásra, így utólag nem hozzáférhető.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a https://molnarboglarka.hu weblap nyitóoldalán és .pdf kiterjesztésű file formátumban letölthető.

  1. Szolgáltatás-információk, árak

A mentáltréning egy olyan folyamat, amely segít abban, hogy Ön mentálisan erősebbé váljon és jobban kezelje a stresszt. Célja, hogy növelje önbizalmát, javítsa teljesítményét, és kiegyensúlyozottabb életet éljen. A tréning során személyre szabott eszközöket és módszereket kap, hogy a saját céljaihoz és helyzetéhez igazodva érhessen el változást.

A szolgáltatás nem egészségügyi szolgáltatásként nyújtott egyéb mentál-egészségügyi ellátás, ennek következtében Szolgáltató nem végez pszichoterápiát, illetve tevékenysége nem helyettesíti az orvosi kezeléseket.

A szolgáltatás ára:

  • az első ülés díjmentes
  • egy alkalmas ülés 14.000,- Ft alkalmanként.

A feltüntetett Forintban megadott árak az általános forgalmi adót már tartalmazzák (bruttó árak).

  1. A szolgáltatás igénybevétele, a teljesítés helye, módja, fizetés, számlázás
  2. Személyes ülésen:

A szolgáltatás megrendeléséhez a weboldalon a kért adatok megadásával törtse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, az áttekintést követően egy jelölőnégyzetbe helyezett pipával igazolhatja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót.

Szolgáltató az űrlap beérkezése után 24 órán belül e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol megállapodnak az ülés időpontjában, amely a Szombathely, Lőportár u. 7/A/1. (Backofficeplusz.hu) címen kerül megtartásra. Telefonon keresztül is egyeztethet időpontot, ebben az esetben az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató elérhetőségéről a hívás során kap tájékoztatást.

A fizetés utólag történik, fizetni készpénzzel vagy átutalással lehet, amelyről az e-számla emailben kerül kiküldésre. Minden további ülés időpontja az adott találkozón kerül egyeztetésre.

  1. Online konzultáción:

A szolgáltatás megrendeléséhez a weboldalon a kért adatok megadásával törtse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, az áttekintést követően egy jelölőnégyzetbe helyezett pipával igazolhatja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót. Szolgáltató az űrlap beérkezése után 24 órán belül e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol megállapodnak az ülés időpontjában, amely Google Meet útján kerül megtartásra.

Telefonon keresztül is egyeztethet időpontot, ebben az esetben az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató elérhetőségéről a hívás során kap tájékoztatást.

A fizetés minden esetben előre történik. Fizetni átutalással lehet, amelyről az e-számla emailben kerül kiküldésre. Minden további ülés időpontja az adott találkozón kerül egyeztetésre.

A szolgáltatás kifizetésével kapcsolatban az Ön érdekkörében felmerülő összes költség – különösen, de nem kizárólagosan a tranzakciós illeték, banki költség – minden esetben Önt terheli, a Szolgáltató részéről semmilyen díj nem kerül felszámolásra.

  1. Szolgáltatás lemondása

Szolgáltató az első ülést díjmentesen nyújtja, ahol Ön eldöntheti, hogy megfelel-e elvárásainak a szolgáltatás, igénybe vesz-e következő alkalmat, ezért e vonatkozásban a szolgáltatás felmondására irányadó jogszabályi rendelkezések nem értelmezhetők.

Személyes ülés esetén Ön jogosult a szolgáltatás igénybevételét legkésőbb 48 órával a megbeszélt időpont előtt díjmentesen lemondani. A 48 órán belüli, de 24 órán túli lemondás esetén újabb időpont egyeztetésére csak akkor kerülhet sor, ha Ön az előző ülés díjának 50 %-át megfizette. 24 órán belüli lemondás esetén újabb időpont egyeztetésére csak akkor kerülhet sor, ha Ön az előző ülés díjának 100 %-át megfizette.

Online konzultáció esetén Ön jogosult a szolgáltatás igénybevételét legkésőbb 48 órával a megbeszélt időpont előtt díjmentesen lemondani. A 48 órán belüli, de 24 órán túli lemondás esetén a szolgáltatás díjának 50%-a, 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás díjának 100%-a felszámításra kerül. A lemondás közlésétől függően fennmaradó összeg átutalással kerül visszatérítésre.

Amennyiben a Szolgáltató érdekkörében felmerült egészségügyi vagy technikai ok miatt az ülést nem lehet megtartani, a szolgáltatás díja 100 %-ban visszautalásra kerül.

A lemondást a Szolgáltató bármely elérhetőségén, formális megkötés nélkül, de a beazonosítást lehetővé téve jelezheti, azonban a határidőn belüli értesítés igazolása Önt terheli.

  1. Panaszkezelés

A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

  • Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül:
    Online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online megrendeléshez kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezzék online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ez az alábbi linken elérhető kérelem hiánytalan kitöltésével és beküldésével tehető meg: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az igénybe vevő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat:

VAS VÁRMEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

A Békéltető Testületek elérhetősége: https://fogyasztovedelmireferens.hu/hatosagok-es-bekelteto-testuletek-elerhetosegei/

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: Amennyiben az igénybe vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei: https://fogyasztovedelmireferens.hu/hatosagok-es-bekelteto-testuletek-elerhetosegei/
  • Bírósági eljárás kezdeményezése: igénybe vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  1. Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseire.

 

Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően igényelt szolgáltatásra alkalmazandók.